二爷

Over And Over Again - Nathan Sykes

Conker:

sweetest:

「爱的火花在飞翔」

钢琴伴奏,深情献唱,一生一世的爱恋。

Nathan James Sykes,英国前男团The Wanted成员,歌声超棒!

MV绘回忆点滴,记录美丽瞬间,由Frank Borin执导,拍摄灵感来源于浪漫爱情电影《恋恋笔记本》。

MV播放。


歌词:

From the way you smile
从你的一笑
To the way you look
你的一颦
You capture me
我爱上了你
Unlike no other
跟其他人不同
From the first hello
自从第一个hello
Yeah, that's all it took
一切随之而来

And certainly
我确信
We had each other
我们在一起
And I won't leave you
永远在一起
Always be true
永远是这样
One plus one, two for life
我和你,互相另一半的生命
Over and over again
一次又一次
So don't ever think I need more
不要认为我会三心二意
I've got the one to live for
我已经拥有了命中注定的人
No one else will do
其他人无法将你代替
And I'm telling you
听着
Just put your heart in my hands
把心交给我
I promise it won't get broken
我发誓,我会永远守护它
We'll never forget this moment
我们不会忘记这一刻
It will stay brand new
这是我们心中新刻的烙印
‘Cause I'll love you
因为我爱你
Over and over again
不会停息
Over and over again
永远如此
From the heat of night
从我爱上你的这一刻
To the break of day
到我离开这个世界
I'll keep you safe
我会永远保护你
And hold you forever
支持你
And the sparks will fly
爱情的火花在飞翔
They will never fade
它们不会熄灭
‘Cause every day gets better and better
对你的爱每天都在增加
And I won't leave you
我怎么会离开你
Always be true
永远如此
One plus one, two for life
我和你,互相另一半的生命
Over and over again
一次又一次
So don't ever think I need more
不要认为我会三心二意
I've got the one to live for
我已经拥有了命中注定的人
No one else will do
其他人无法将你代替
Yeah I'm telling you
听着
Just put your heart in my hands
把心交给我
I promise it won't get broken
我发誓,我会永远守护它
We'll never forget this moment
我们不会忘记这一刻
It will stay brand new
这是我们心中新刻的烙印
‘Cause I'll love you
因为我爱你
Over and over again
不会停息
Over and over again
永远如此
Girl when I'm with you
宝贝,跟你在一起的时候
I lose track of time
我忘记了时间
When I'm without you
当你不在身边
You're stuck on my mind
时时将你挂在心上
I'll be all you need
我会为你做好一切
Until the day that I die
直到我离开这个世界
I'll love you
我爱你
Over and over again
永远爱你
So don't ever think I need more
不要认为我会三心二意
I've got the one to live for
我已经拥有了命中注定的人
No one else will do
其他人无法将你代替
I'm telling you
听着
Just put your heart in my hands
把心交给我
I promise it won't get broken
我发誓,我会永远守护它
We'll never forget this moment
我们不会忘记这一刻
It will stay brand new
这是我们心中新刻的烙印
‘Cause I'll love you
我爱你
Over and over again
永远爱你
Over and over again
永远
Over and over again
永远


评论

热度(145)