二爷

Painting Greys - Emmit Fenn

存档灵魂:

Painting Greys
苍白的描述


【歌词】

 

And I Know
Times Like this you just take it slow
Fall asleep in the pillows
She got my heart in a choke hold
And there she goes
Heart that pounds like stereo
You take me round and round like a merry go
But one more ride baby here we go
我知道
因为你时间才放慢脚步
倚枕入眠
她牢牢地抓住了我的心
可她还是走了
心潮久久不能平息
你带我一次又一次,像旋转木马般起伏
让我们再一次旋转,宝贝。

And I Know
Times Like this you just take it slow
Fall asleep in the pillows
She got my heart in a choke hold
And there she goes
Heart that pounds like stereo
You take me round and round like a merry go
But one more ride baby here we go
我知道
因为你时间才放慢脚步
倚枕入眠
她牢牢地抓住了我的心
可她还是走了
心潮久久不能平息
你带我一次又一次,像旋转木马般起伏
让我们再一次旋转,宝贝。


评论

热度(7)