二爷

Please Don't Go - Joel Adams

Conker:

sweetest:

「澳洲冠单」超好听~

前奏吸引人,歌声也唯美,美翻听觉。

澳洲少年音乐人Joel Adams,15岁时在The X Factor Australia(澳大利亚达人秀)上翻唱迈克尔·杰克逊的《The Girl Is Min》成名。此后,他一直在YouTube上翻唱,直到网红。2015-11-02,18岁的他发行了人生的第一张专辑,单曲《Please Don't Go》荣获澳洲冠单。

 

歌词:

Nobody ever knows
谁也不知道
Nobody ever sees
谁也没见到
I left my soul
我丢弃了自己的灵魂
Back then, no I'm too weak
那时不是我太软弱
Most nights I pray for you to come home
多少夜晚我祈祷你回家
Praying to the lord
向上帝祈祷

Praying for my soul
为我灵魂祈祷
Now please don't go
现在请别走
Most nights I hardly sleep when I'm alone
多少夜晚我独自辗转难眠
Now please don't go, oh no
现在请别走,哦不
I think of you whenever I'm alone
每当我孤身一人我就想起你
So please don't go
所以请别走
'Cause I don't ever wanna know
因为我不想知道
Don't ever want to see things change
不想再见到任何改变
'Cause when I'm living on my own
因为当我独自活
I wanna take it back and start again
我想带回它从头来过
Most nights I pray for you to come home
多少夜晚我祈祷你回家
I'm praying to the lord
我向上帝祈祷
I'm praying for my soul
我为我灵魂祈祷
Now please don't go
现在请别走
Most nights I hardly sleep
多少夜晚我辗转难眠
When I'm alone
当我孤身一人
Now please don't go, oh no
现在请别走,哦不
I think of you whenever I'm alone
每每孤身一人我总想起你
So please don't go
所以请别走
I sent so many messages
我发了如此多短信
You don't reply
你却都不回
Gotta feel around, what am I missing babe?
必须摸索吗,我想念的女孩
Singing now, oh oh oh
现在唱吧,哦哦哦
I need you now, I need your love, oh
我要你知道,我要你的爱,哦
Now please don't go
现在请别走
I said most nights I hardly sleep
我说过多少夜晚我辗转难眠
When I'm alone
当我孤身一人
Now please don't go, oh no
现在请别走,哦不
I think of you whenever I'm alone
每每孤身一人我总想起你
So please don't go
所以请别走
So please don't go
所以请别走
So please don't go
所以请别走
So please don't go
所以请别走
I think of you whenever I'm alone
每每孤身一人我总想起你
So please don't go
所以请别走

评论

热度(148)